woensdag 9 januari 2013

Onze cruise van Rotterdam naar Rotterdam (1)

Van 22 december 2012 t/m 9 januari 2013 hebben we deelgenomen aan een cruise van de Holland Amerika Lijn met het MS Rotterdam. De trip ging van Rotterdam naar Casablanca (Marokko), Funchal (Madeira), Canarische eilanden: Santa Cruz (Tenerife), Las Palmas (Gran Canaria), Arrecife (Lanzarote), Cadiz (Spanje), Lissabon (Portugal) en terug naar Rotterdam. Eerst even een grapje:

Toen ik boven het toilet in onze badkamer dit bordje zag, was ik even in verwarring:

Als ik het goed lees, mogen er ook geen fecaliƫn in het toilet worden gedeponeerd, alleen toiletpapier! Maar ik heb me toch maar niet laten weerhouden van het normale gebruik van het toilet, dan maar reparatiekosten! ;-)

Het toilet was trouwens zo'n zelfde type als in een vliegtuig, als je doorspoelt hoor je een verontrustend slurpend geluid!

wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten