zaterdag 30 april 2011

Verjaardag schijndochter

Afgelopen woensdag werd onze schijndochter (dat is in onze familie een schoondochter die nog niet met onze zoon in het huwelijksbootje is gestapt) Hermeline 34 jaar jong. Dat werd gisterenmiddag gevierd in restaurant/wijnbar: Wicked Wines, aan de Bazarstraat in Den Haag. Erg gezellig, mooi weer en lekkere borrelhappen bij de al dan niet alcoholische versnaperingen (ik was de Bob ;-( volgende keer beter). Daarna zijn we met de jarige en onze zoon, onze dochter met man en nog wat kennissen in hetzelfde restaurant gaan eten. Ook dat is een aanrader, ik had een California roll, dochterlief een sashimi, verder rumpsteaks, salade nicoise en tortellini. Dankzij de borrelhapjes had ik aan mijn roll met avocado en ei meer dan voldoende. Van de verleidelijke toetjes heb ik ook maar afgezien. Rond 23.30 uur weer terug naar Breda, waar het in tegenstelling tot Den Haag wel had geregend. Gezellige avond gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten