woensdag 27 april 2011

Elektrische scooter

Toen ik vanmorgen de auto naar de garage bracht voor een onderhoudsbeurt, had ik verwacht dat ik als vervangend vervoer een fiets zou meekrijgen, net als de vorige keer. Maar de fietsen waren op, en dus kreeg ik een elektrische scooter mee. Dat rijdt echt lekker! Nadeel is dat er geen motorgeluid is, maar gelukkig zit er een duidelijke toeter op. Toen de kleinkinderen vanmiddag kwamen met hun moeder voor een bezoekje, moest er natuurlijk even op de scooter gezeten worden.

Je kunt de fotograaf (mij dus) zien in de achteruitkijkspiegel! Even later werd ik gebeld dat de auto weer klaar was, dus ik kon met 30-35 km/u naar de garage rijden. Je moet even opletten op de borden voor fietspaden en fiets- en bromfietspaden, want je mag niet op de fietspaden rijden waar niet zo'n brommertje op het blauwe bord staat. Zo moet je ineens beslissingen nemen waar ik als fietser of automobilist nooit mee te maken heb!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten