donderdag 7 mei 2015

Smartphone (vervolg 2)

Op 6 mei werd ik gebeld door Bert Jan van Ziggo die mij vol trots vertelde dat hij een "goede" Simkaart in een envelop ging stoppen waarmee ik op 7 mei mobiel zou kunnen bellen via Ziggo met behoud van mijn oude mobiele nummer. Op 7 mei kreeg ik op mijn toen nog werkende smartphone (T-Mobile simkaart) om 10.13 uur een SMS waarin stond dat over een uur mijn nummer zou worden geactiveerd, zodat ik dan de Simkaart in de smartphone kon stoppen. In die SMS werd wel het oude simkaartnummer genoemd dat op 039 eindigt! Die nieuwe kaart kwam pas om 11.50 uur via de postbode met een code die op 841 eindigt, maar toen ik de oude simkaart eruit had gehaald en de nieuwe geplaatst, kreeg ik dit te zien:
En dat staat er om 15.02 uur dus nog steeds: Geen service! Uiteraard ondertussen met Ziggo gebeld, waar diverse kastjes en muren hebben geprobeerd het begrip klantenservice weer nieuwe dimensies te geven. Uiteindelijk heeft een zekere Saskia van de klantenservice mij bezworen dat ze als een bok op de haverkist zou zitten om mij aangesloten te krijgen. Ze werkt nog tot 20 uur vanavond, ik ben weer benieuwd. Bel me ondertussen maar op het vaste nummer (ook via Ziggo, dat werkte wel in één keer goed!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten