dinsdag 18 januari 2011

Website gemeente Breda

De gemeente Breda heeft hun website vernieuwd, en toen ik daar gisteren eens rondkeek vielen mij een paar foutjes op, o.a. deze:



"Worden beheerd" moet toch echt met een d! En geƫxploiteerd ook, en daar moet dan een trema op de tweede e!

Verderop in de site vond ik nog een paar fouten in een vacaturemelding (nee, ze zochten geen redacteur voor de website), en ik heb ze aan de gemeente gemeld via de contact-pagina. Ik kreeg vanochtend een antwoord van de gemeente Breda, waarin ze mij bedankten.Voor het volgen van de aanpassingen werd ik verwezen naar hun website.

Alleen maakten ze daar het bekende foutje, een punt achter .nl en die dan meenemen in de link: www.breda.nl.
Dat werkt dus niet! Dat heb ik ook maar even aan de gemeente gemeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten