zaterdag 29 januari 2011

Mart Smeets

Als ik hier zeg dat ik geen fan van Mart Smeets ben, is dat het understatement van 2011. Ik ken hem niet persoonlijk, maar sommige TV personen (zie mijn blog van 12 november 2010) werken op mij als de bekende rode lap op de al even bekende stier. Maar genoeg over deze stier die in werkelijkheid een steenbok is! ;-)

In de VARA gids nr. 3 van dit jaar had Mart S. het in zijn column "For the record" over een CD van de Nashville Chicks. Hij had in de eerste plaats commentaar over het feit dat dames geen bier konden drinken, en dat ontleende hij aan de hoes:


Maar wat mij het meest ergerde, was het feit dat hij deze Nashville Chicks koppelde aan de Mason-Dixon line. En daar heb ik maar een commentaartje op geleverd, dat deze week in de VARA-gids nr. 5 werd gepubliceerd:


Wat mij ook nog opviel: op de website van de VARA gids (http://omroep.vara.nl/VARAgids.168.0.html) staan alle columns van Mart, maar niet die over de Nashville Chicks! Vreemd, zou hij hem aan het herschrijven zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten