vrijdag 3 december 2010

De Sandwich van Jacques Klöters

Op 26 november 2010 vroeg Jacques Klöters in het AVRO programma de Sandwich (tegenwoordig op vrijdag op Radio 5) of er speciale verzoeknummers waren, met een videoclip die je wilde laten horen in zijn programma. Ik had op de Hyves van de Sandwich mijn bijdrage gezet: "A Song for You" van Leon Russell. Met een verhaaltje erbij.



Vanochtend 3 december draaide hij het, helaas niet in de versie met alleen de vleugel, maar met het orkest, van de LP "Leon Russell" uit 1970. Hier is de link nog een keertje: http://www.youtube.com/watch?v=37dw2r45Xzg

Zo maak ik soms even een uitstapje van radio 2 naar radio 5 (en van de KRO naar de AVRO)!

Nog even wat anders: mijn dochter had mijn naam doorgegeven aan het KRO TV programma "In de schaduw van het nieuws". Zij zochten 60-plussers die van Hyves, Facebook, of Twitter gebruik maken, en ik gebruik in elk geval (af en toe) Hyves en Facebook. Helaas kan ik aanstaande zaterdagavond niet meedoen, maar de dame van het programma (Geertje Algera) vroeg of ik misschien een ander keertje kan meedoen. Wie weet ben ik binnenkort op TV?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten